Nadia Ayuni's
Happy Eid !
18 August 2012 | Saturday, August 18, 2012 | 0 ♥ Sweet Candy

heyheyy !
slmat mnyambut hari raya aidilfitri kpade sluruh umat Islam yg brade di dunia ini !
weee ~ macamm terlebihh excitedd , 
puase lgy sehari , takk sabarnye nak raye !
saye mau rendangg , saye mahu ayam masak merah , saye mahu duit raya !
HAHA !
dikesempatan ni , aku sbagai insan yg hina lagy dina ingin mnyusn sepuluh jari
memohon kemaafan kpade mereka-2 yg aku ade buat salah
sama ada sngaje ataupun tidakk :)

p/s: sape-2 yg tau rumahh aku tu raye la rumahh aku , 
aku ade kat rumah raye ke-4 ! 


♥ Disclaimer ♥

  
 Nadia Ayuni. Penulis blog bebas mengikut kerajinan. Ada tangan taip, ada mata lihat, ada mulut cakap, ada adab mohon jaga :) Masih mencari identiti diri. Masih mencari cita cita sebenar. Masih mengejar cinta Illahi

♥ PLKN ♥


PLKN Kem Lagenda Gunung Ledang, Asahan, Jasin, Melaka. Siri 11/2014. #TeamCharlie

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Nadia Ayuni