Nadia Ayuni's
Fakta tentang diri aku-2012-
26 January 2012 | Thursday, January 26, 2012 | 0 ♥ Sweet Candy
1. Aku semaken joyah dan kepoh bile aras digabungkan dan kelas satu jantina :)
2. Aku merupekan penolong dan sekaligus memikul jawatan bendahari kelas Jepun Rohana Sensei #sayang betul sensei dekat aku , HAHA
3. Aku hanye akan menjadi rajen tahap cipan pade awal tahun tapi bukan tahun ni :)
4. Start hari persekolahan 2012 aku dah buat jahat
5. Muke aku ni memang muke bendahari 
6. Mase cuti aku lebih dibazirkan kpade laptop berbanding televisyen , so , setiap kali kawan aku cakap pasal cerite2 latest dekat tv aku akan jadi blur =='
7. Aku takkan sengaje cari pasal dengan orang kalau orang tu tak cari pasal dengan aku
8. Aku sayang orang yg sayang aku dan aku benci org yg benci aku ^^




♥ Disclaimer ♥

  
 Nadia Ayuni. Penulis blog bebas mengikut kerajinan. Ada tangan taip, ada mata lihat, ada mulut cakap, ada adab mohon jaga :) Masih mencari identiti diri. Masih mencari cita cita sebenar. Masih mengejar cinta Illahi

♥ PLKN ♥


PLKN Kem Lagenda Gunung Ledang, Asahan, Jasin, Melaka. Siri 11/2014. #TeamCharlie

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Nadia Ayuni