Nadia Ayuni's
Macbook Air !
03 March 2011 | Thursday, March 03, 2011 | 0 ♥ Sweet Candy

oh yeah ! Macbook sgt mnyronokkn ,, Steve Job sgt genius ,, okeiih ,, jakun skitt ,, bljr bbrape trick yg coolio !

CTRL + scroll dgn trackpad upward downward ,,
CTRL + option + command + 8 ,, invert colour ,, i like this !
CTRL + click minimize or open dashboard ,,

hmm,, ade lgy ,, ta igt lorh ,,
tpi pape pon apple's products memg superb ! 
coming up soon ipod yaw ! insha'allah ~
currently using macbook air ,, sngguh ringan + nipis ,, snipis monitor lptop biase ,,
hjungnye jge tajam ,, tpi xdela stajm pisau ,, tpi bole mlukekn ,,
bukti ? tgok nie ,,
diambil dri intrnet smate2 ,, not me okeih ,, stakt nie blom lgi ,,
other thn this , bnde alah nie blh digune sbgai pmotong kek ,, just imagine how thin it is ,, hahaha ,,
try this !
hahaha ,, wanna try ?
he just found a new way to use mcbook air ,, 
since my sis hve bought an iphone and his hsband got a macbook pro where they are apple's product too ,,
we combined them ,, macbook pro + macbook air + iphone
it'll be look like this
yeahh ,, macbook air is the thinnest !




  

♥ Disclaimer ♥

  
 Nadia Ayuni. Penulis blog bebas mengikut kerajinan. Ada tangan taip, ada mata lihat, ada mulut cakap, ada adab mohon jaga :) Masih mencari identiti diri. Masih mencari cita cita sebenar. Masih mengejar cinta Illahi

♥ PLKN ♥


PLKN Kem Lagenda Gunung Ledang, Asahan, Jasin, Melaka. Siri 11/2014. #TeamCharlie

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Nadia Ayuni